Tuesday, January 2, 2007

namestovo 2006















akosi ma dnes chytil spomienkovy den a preto prikladam fotecky z namestovo-myslim ze komentare k tomu moc netreba:




pozrite sa na basu a jej kruhy pod ocami(ale inak kocka,co?)




na nase dvojcata-v ksichtoch podoba nic moc,ale pozrite tie oblecky(jak lolek a bolek)...vo vsetkej ucte k nim!!sak jeden z nich je moj manzel.a to velkolepe pozovanie pred skolskou nastenkou...




no a to nehovorim o psychopatickom vyraze v mojej tvari a aj hlave,ked som zistila den pred koncertom,ze som si v navale silneho tlieskania a povzbudzovania mojej sestry,vykricala hlasivky..a ze na druhy den mam spievat.no des a hruza..kto nezazil-nepochopi:-D

3 comments:

bashka said...

hej sak ty voeeee, sak to je jaka kapela, a sak, sak tie kruhy od ocami... ano ano... sak to som ja... no uau... jaka stranka... no co dodat ... jeeeeeeej

bashka said...

a ete k tym kruhom, sak ja som musela denodene o osmej ci siedmej aj dokonca dakedystavat, sak to je jasne ze mam kruhy, sak to ani moje zlte stuple do usi nepomohly ;)

palino said...

Tak to je teda kocka! Na tie kruhy pod ocami musi letiet kazdy!