Friday, January 12, 2007

nacvik pred chvalami

predvcerajsi nacvik,bol super-tada aspon ja som si dobre zaspievala(az na pane zmiluj sa-to ma znicilo a tymto verejne vyhlasujem,ze uz to nebudem nikdy spievat,radsej urobim nejaku novu verziu).velmi sa tesim,lebo konecne sme zacali,hravat styl,ktory sa aspon trolinku zacina podobat tomu,co sa mi paci.z chucka sa stava vazny "elektrikar"(myslim gitarista)a tymto zasa verejne hovorim,ze sa mi s nim vynikajuco hraje(takze chuck,dakujem:)))no,ale k tomu predvcerajsku-meggie zas nedosla(tu zasa prejavujem verejne pohorsenie nad pristupom k nacvikom,ale sak to si mi potom porozpravame spolu)a k tym co boli na nacviku:trolinku sme zasa pofotili a kedze na minulych fotkach nebola baska tak sme ju poriadne pofotili-no nie je rozkosna ako sa tvari ze hra na gitare-uplna hudobnicka...

ale nie je vsetko tak,ako to vyzera na prvy pohlad..a preto sa aj z celkom nevinnej tvaricky mladej slecny stava sibnuty a nepricetny umelec..
svata trojica-vyrazy akoby sme zjedli marihuanovy kolacik(jak cvoci)...jeden by si z toho vlasy vytrhal..
a preto sa chuck rozhodol ň,ze nam ich vytrha on(vsak kto by ziapanie a buchanie stale pocuval-tak vzal nas osud do ruk a chcel nam to vytriast z hlavy)









no a po tom neskutocnom trhani a sklbani ktore nam palino ustedril nam zosatlo len toto..(bez urazky-myslim to len v ramci srandy)

No comments: