Thursday, January 4, 2007

Nacvik


musim uznat,ze aj ked som vcera slubovala,ze hodim tieto skvele fotky na stranku,zlyhala som..dosla som domov a snaha na robenie fotiek aj bola,ale moj pocitac so mnou zjavne nechcel komunikovat(nie a nie natiahnut fotky na stranku)ale o inom.vcerajsi nacvik sa "konal"aj napriek absencii mira a basi.aj ked ,ak by som mala byt uprimna,skor sa nekonal, ako konal..ALE zahrali sme si celkom fajn a HLAVNE bola zabava.teda aspon ja som sa dobre nasmiala.mimochodom,asi netreba velmi komentovat tie fotky,ale neviem si to odpustit,takze aspon zopar:
ak sa pozriete na fotky,velmi rychlo si vydedukujete,ze je kratko po silvestri a promile z krvi nasich"kapelnikov"asi celkom nevyprchalo.mozno sa zamyslite,ze preco tie vyplazene jazyky(hlavne odomna-ta cervenovlasa,kratkovlasa),ale viete si predstavit moju fotku,kde vyzeram normalne??ja nie,takze radsej vam s radostou ukazem moje hlasivky..a podme dalej..dalej by som rada poukazala na fotecku nasich lamacskych O-zone(trojicu krasavcov s vyrazmi pysnych samcov)














samozrejme poukazala by som aj na lekarsku prehliadku,ktoru sme s chuckom absolvovali a bez placu sme urobili "Aaaa.."proste sme uz velkaci,rodicia mozu byt na nas pysni.
no hned po prehliadke to chucky nezvladol a potreboval objat












aby ste boli v obraze,sice nie sme ziadna slavna skupina,ale kazdy potrebuje bodyguarda-a v tomto momente sa pozerate na naseho besniaceho strazcu Ozzyho(a ano uhadli ste,je cistokrvny,z rodu Osborne)







hmm,s tymto mladym muzom som vyrastala(aj ked hovori,ze nie,ja si to tak pamätam)a aj napriek chvilkam stravenych s nim a s jeho dvojcatom som nepochytila ziadnu podobu(az na ten nos,ktory ma podobne parametre ako jeho)







zeby,zapalaníe pre pracu?alebo skor hra na "modelky"?mozete si slobodne vybrat.
ale inak je to celkom dobra fotka,nie?









nasi zadumani muzi..uprimne,ani za svet si neviem spomenut,nad cim ,tak urputne a s rozvahou v tvari rozmyslali.Ale aspon jedna seriozna fotka(tak si teda predstavme,ze takto to u nas na nacvikoch vyzera zakazdym-premyslanie a tvorba hudby):-D....











ale bohuzial sny koncia velmi rychlo a treba sa vratit do reality.takze ani len nesnivajte o serioznych ludoch.treba sa pozriet pravde do oci(v nasom pripade do tvari)











myslim,ze k tomuto netreba ziadny komentar..
inak ak by niekto nevedel pozerate sa na Jela(nas basgitarista)











ach,ta zvukarcina je uzasna vec.clovek sa pri nej nemoze s nicim maznat..(okrem nasho bodyguarda s rodu Osborne)
mimochodom,strazenie zvukara je velmi dolezite!aby nam nezdrhol!!:))))














davja sialenci-asi chapete preco sme sa vzali:))












a teraz by som rada dala do poredia,ze sme zacinali s mäkksou hudbou.(niezeby to teraz bol rock,ale trolinku pritvrdujeme-trolilinku)aspon daco!
no v tomto pripade musim podotknu,ze ked ma clovek prsty jak chuck,tak moze hrat na klaviri,ale aj elektrikove sola...















no a k tomu pritvrdovaniu musim podotknut,ze hra na violoncelo nie je len kravatka,oblecek a cierne topanocky..

































no,a takto sme obchranovani...toto bol fanusik,ktory prekrocil dovolenu hranicu...chudak


















No comments: