Wednesday, January 3, 2007

Mr.Chuck













dnes som sa rozhodla ze tak trosku ukazem jednotlivcov od nas-takze pozerate sa na mr.chucka(palo).myslim,ze sami uznate,ze usmev na tvari dokaze vela-zasmejete sa aj ked na to nemate naladu.chuck je vsestranny clovek-poukazuje na to aj fakt,ze na nacvikoch sa nevie rozhodnut,na com ma hrat.(elektrika,klavir alebo najnovsie aj harmonika??)ale chucky,budes sa musiet rozhodnut,lebo ja si budem v buducnosti narokovat,aby si hral len na elektrike:))
mimochodom,chcela by som podotknut,ze palo je typ cloveka,ktory neoblubuje hudbu typu-jayZ,alebo justin timberlake..a preto vieme poskytnut roznorodost hudby od nas.uprimne-pockajte,co stvorime ja s chuckom s novymi anglickymi textami.myslim,ze meggie bude mozno aj zdvihat so stolicky:)))))))))

No comments: